dimarts, 7 de febrer del 2012

Hola

Aquesta es la primera entrada que faig, jejeje...
Normalment, jo em dedique al jardí una volta a la setmana i sol ser Dimats o Dimecres.
El primer que he fet ha sigut agafar el meu llibre de notes,




en aquest llibre apunte el que he fet o el que me fa falta com per exemple si he regat les plantes, si he transplantat o que coses me fan falta comprar,







Després de revisar les meves notes he decidit que avuí plantaré semilles,







tinc una caixa amb caixonets menuts que estan dividits per mesos i








en cada caixonet pose les semilles que tinc que plantar a aquest mes.







Avui he escollit: ceba,pepino, ràbans, guisant d0olor, brasas i lletuga.













La setmana pasada vaig posar terra en una bandeja de semilles que vaig mantenir dins de la casa per a que la terra estiga calenteta (a les semilles les agrada un bon llit calentet de terra)








Amb una llapisera vaig fer línees a la terra on colocaré les semilles.






Posaré 5 semilles per cada verdura i flor i amb terra les cobreixo.
Hi ha que mullar-les o bé amb un spray per damunt o bé amb aigua al platet on es posa el llit (test).
Com encara fa fret jo pose una tapa de plàstic per a que les semilles estiguen calentetes, per últim ho apunte a la meva llibreteta.
Una cosa que tinc que fer es asegurarme qufe tinc suficients pots per a les futures plantes i també necesite palos per als guisants d'olor (poden arrivar a 2 metres) i també necessite jolibert per a plantar amb la ceba ja que el jolibert ajuda a espantar el mosquito que ataca a les cebes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada